Wil je als bedrijf de juiste klanten aantrekken om een kijkje bij jou binnen te nemen? Goede gevelreclame is dan onmisbaar. Het is het visitekaartje wat jouw bedrijf in het zonnetje zet. Op drukke plekken in steden kunnen wel 15. 000 verschillende passanten langslopen. Dit zijn 15.000 potentiële klanten! Hoe kies je nu voor de juiste gevelreclame? Hier een aantal vragen die je jezelf kan stellen:
Waar let je op bij het kiezen van de juiste gevelreclame?
Er zijn verschillende manieren om jouw bedrijf naar buiten te brengen. Naar het soort ontwerp van de reclame, dien je ook te letten op vorm van de reclame. Wil je een aluminium bord met doek bevestigd hebben aan je pand? Of heeft jouw pand grote ramen waardoor je met raamfolie je pand laat opvallen? Verder kijk je ook naar de stijl die je wilt uitdragen naar de buitenwereld. Alles, van keuze van de kleur, lettertype en natuurlijk tekst heeft van invloed op de bereikbaarheid en aantrekkelijkheid van jouw gevelreclame. Door het kiezen van het juiste design en boodschap, draag jij duidelijk uit waar jouw bedrijf voor staat en waar ze bij jou voor terecht kunnen.
Ga voor duurzaam met een trotter!
Er zijn echter ook andere manieren om klanten aan te trekken. Bijvoorbeeld door het gebruikmaken van een trotter. Dit is een reclamebord dat gemakkelijk verplaatst kan worden. Het is om verschillende redenen niet altijd mogelijk om voor gevelreclame te kiezen. Heb je bijvoorbeeld een huurpand of tijdelijk pand waarbij het niet toegestaan is gevelreclame te bevestigen? Of wil je je bedrijf adverteren op een drukbezochte locatie? Dan is een trotter dus ideaal. Je kan een trotter ook gebruiken als aanvulling van de bestaande gevelreclame, voor extra bereik. Een trotter is een duurzame manier om te adverteren, omdat deze gedeeld wordt. De trotter heeft een scherm dat tijdelijk verschillende soorten reclame afbeeldt. Hierdoor vraagt dit elke keer de aandacht bij passanten omdat het constant verandert en gebruikmaakt van LED verlichting. Daarnaast gaan deze borden ook erg lang mee; dit maakt het dus een duurzame manier van adverteren.
Kies voor een professional bij het selecteren van reclame
Door het kiezen voor de juiste gevelreclame, hoef je maar één keer te investeren. Op deze manier komen de klanten naar jou toe, zonder dat je hier zelf iets voor hoeft te doen. Door het kiezen van de juiste specialist, kan je de reclame ontwerpen die bij jouw bedrijf en missie past. Wanneer je voor gevelreclame kiest, let dan ook op de materialen die worden gebruikt. Door makkelijk te recyclen materialen te gebruiken, lever je geen schade aan het milieu. Kies voor lichte materialen die gemakkelijk te bevestigen en te hergebruiken zijn. Door voor duurzaamheid te kiezen, kan je zorgeloos blijven werken en je steentje bij te dragen aan het milieu. De juiste specialist helpt jou met het ontwerpen van jouw reclame en de soort materialen die gebruikt worden om jouw bedrijf een goede indruk te geven.
Leave a Reply